......


فصل آخرمن

جای خالیت....

اینجا.....

یه گوشه....

توی بغض وتنهایی.....

توی حسرت وغم نبودنت....

وسکوت آخرین نگاهت.....

توی تاریکی این خونه.....

منم و جای خالیت.......

 گوشه گوشه ی این خونه.....

صدای تومی پیچه......

تکرار تموم حرفات و.....

 بستن پنجره.....

جلوی آینه وایسادنو ......

شونه کردن موهات....

و رفتنو.....

 خدافظی کردن و زود برمیگردم گفتنت......

اما رفتنی ک برگشتنی نداشت.....

منم و جای خالیت کنج این خونه....

.

.

.

.

 توی سکوت نبودنت....

یه گوشه......

به انتظار دوباره اومدنت....

نشستم.......

رفتی و اینجا......

جای خالیت دیونم میکنه.......

تیک تیک ساعت و گذر ثانیه ها.......

 تموم لحظه های باهم بودنمون رو ب یادم میاره......

بغض تنهایو بی کسیمو میشکنه.....

 بارون رو جای تو به این خونه میکشونه......

.

.

.

یه شب....همین جا.....

همین کنج خونه......

بهم گفتی.....

می خای بری واسه همیشه.......

گفتی یکیو پیدا کردی ک دردتو میفهمه.....

می خاد جای کویر.... دریارو بهت هدیه کنه......

نمی دونستم  دلم واست حکم کویره......

نمی دونستم عشقم پیشت اینقد حقیره....

اگه میگی دلم  واست کویره....

اینو بدون ....

با رفتنت.....

بارونو مهمون این کویرخشک کردی....

بارونی ک شاید  کویردلمو دریا کنه......

کویری که  شاید بتونه دریا رو بت هدیه کنه.......

آخه دلم هنوز رفتنتو باور نداره......

هنوز جای خالیت وشکستو باور نداره.....

هنوزم هرشب کنج خیال ....... گوشه ی خونه.......

 بغل میگیرمت و لبامورو لبات میزارم......

هنوزم حس میکنم کنارمی.......

منو همونجوری ک هستم حتی با دل کویرم.......

 دوسم داری.....

بازبا گرمای وجودت کنج خونه جون میگیرم........

آخه هنوز رفتنتو باور ندارم.....

آخه خودت قول دادی زود برمیگردی........

.

.

.

.

سخته فقط با یادت سر کنم........

آخه هنوز نگاه آخرت یادم نرفته......

آخه هنوز مونده  ک بگم.....

 چقد دوستت دارم.......

آخه هنوز زوده ک بسوزمو......

 ببازم.......

گفتی زود بر میگردی.......

اما.....

خیلی وقته دیر شده.......

چی شده ....؟

چرابرنمیگردی......؟؟؟؟؟

.

.

.

برگردونذار......

 با جای خالیت هم بالین شم........

برگرد و نذار.....

 لحظه ها روبی تو سر کنم........

برگردو نذار......

 بی تو توی این تنهایی بمیرم.......

.

.

.

 آخه تو کجا رفتی.....

مگه چقد راهش به خونه دوره.....

 که شب شدوهنوز برنگشتی.........

مگه نمی دونستی.....

که از تنهایی... از بی کسی میترسم.....

چراتنها بدون من رفتی سفر......

چطورراضی شدی....

 منو با جای خالیت تنها بذاری.....

..................................................................

دیگه ندارم طاقتی.....

    دیگه نمونده فرصتی..... 

بذار یکم نگات کنم.....

شاید نباشه مهلتی.....

بذار که آخرین نفس......

با دل خوش رهات کنم....

غروب راه جاده ها....

شاید بشه نگات کنم......

شاید بشه یه بار دیگه......

تو رو تو آغوش بگیرم.....

به من بگی دوست دارم.....

جلوی چشمات بمیرم......

سر رو شونت بذارم...

پا رو قلبم نذاری....

اشک تو چشات حلقه بشه.....

به من بگی دوستم داری.....

اما همش خیال که.....

تو رو دوباره ببینم....

اگه ک پیشم نباشی.....

تو اوج غربت می میرم....

اگه یه روز تنها شدی.....

چشم به جاده ها ندوز.....

بدون یکی منتظره....

یکی دوست داره هنوز....

..................................................................

..................................................................

تقدیم ب اونی که خیلی وقته تنهام گذاشته......

خیلی وقته از یادش رفتم.......

خیلی وقته با جای خالیش زندگی میکنم........

اونی که کمال محبتو در حقم کرد..........

رفتو و دیگه ب خونه برنگشت...........

نمیدونم شده یه لحظه یادم بیفته.......

 اونی که هشت سال از رفتنش میگذره.......

ومن هنوز جای خالیشو نگه داشتم و....

نمی تونم کسی رو جاش بنشونم.........

نمی دونم کی جای منو واسش پرکرده.......

..............................................................

این دردو هشت ساله توی دلم نگه داشتم

  تاحالا ازش حرفی نزدم تا حالا شکایتی ازش نکردم....

ولی کاش بیادم می افتاد ک اینجا یه گوشه توی این خونه ....

یکی هنوز منتظره.....که زود برگرده.......

یکی که یه روزی عشق اولش بود

کاش یادش بیاد ک بهم میگفت کاری کنم هرچه  زودتر هم خونه شیم.....

کاش یادش بیفته چجوری همه خونه شدیم.....

چجوری جای سیلی پدرمو ازش پنهون کردم.....

وقتی سر روشونه ام میذاشت .....

چجوری درد شونمو به روش نمیوردم.....

آخه فقط می خاستم سر روشونه ی خودم بذاره و پیش خودم آروم بگیره......

کاش که از روزای باهم بودنمون فقط یه روزشو بیاد بیاره.....

کاش که بدونه من هنوز رو قولش حساب میکنم.......

هنوزمنتظرم که برگرده...............

.......................................................................................

.........................................................................seli

                                                           

                                   



نظرات شما عزیزان:

شهره
ساعت11:17---3 اسفند 1391
سلام عزیزم خیلی وبلاگت توپ مثل خودت خواهرگلم....
عاشقتممممممممممممممممممممممم م


مینا
ساعت23:32---26 بهمن 1391
سلام گلم
خیلی زیبا بود
توهم مثل علی داری طولانی نویس میشیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موفق باشی عزیزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:19 توسط seli| |


Power By: LoxBlog.Com