....


فصل آخرمن

چه سخته ......

دل بریدن از تو........

اینجا بی تو....

ثانیه هارو شمردن.....

چه سخته .....

صدا کردنت ونشنیدن جوابی....

حالا....

جای صدای تو....

صدای نفسای سکوته که....

توی خونه می پیچه.....و...

 گل خاطراتمون.....

از درد دوریت.....

هنوزم با اشک چشام سیراب می شه....

هردومون داریم از نبودنت ....

می میریم....

آخه اینجا....

سخته زندگی بی تو.....

سخته آخه....

به این زودی به آخر راه رسیدن.....

سخته واسم.....

آخه نمی تونم ازت دل بکنم.....

سخته از تو جدا شدن.....

سخته تنها.....

با رویای تو ساختن.....

.

.

.

.

دلم می خاد وقتی چشامو بازمی کنم.....

تو رو کنارم ببینم.....

اینبار.....

لحظه های ناب عاشقیمون.....

نشینه جای خاطره.....

دوباره بشه تکرار......

این همه سال بی تو بودن.....

این همه انتظار ....

بسه دیگه .....کافیه.......

دیگه نمی تونم بی تو بمونم......

آخه سخته.....

لحظه هارو بی تو سرکنم.....

سخته آخه .......

فقط با عکست درد دل کنم.......

آخه سخته واسم.....

بدون نفسای گرمت.......

شبموسحر کنم......

.

.

 

خیلی حرف مونده توی دلم......

که واست نگفتم.....

ازخیلیا دلگیرم.....

اما.....

تونیستی......

تاکه آروم بگیرم......

.

.

.

خیلی وقته که .....

که صداتو نشنیدم.....

خیلی وقته .....

چشام پی چشات میگرده......

وموهام بهونه ی دستاتو میگیره......

خیلی وقته.....

تنم ب تمنای تنت می سوزه......

خیلی وقته.....

دارم توی حسرت می میرم......

.

.

.

.

خیلی سخته دل کندن از تو......

خیلی سخته تحمل این همه فاصله.....

بعدتو.....

این غمه ک هروز بهم سر میزنه و.....

اشک......

جای تو منو بغل میگیره.....

.

.

.

آخه سخته بگم......

جدایی.....آخرخطه.....!

قصه ی منم ب جدایی ختمه......!!!

.

.

.

من ب بودنت دل خوش کردم.....

حالا زندگیم بی تو جهنمه....

آخه قرار نبود جای تو......

با تنهایی هم خونه شم.....

قرارنبود.....

جای دستای گرمت.....

شلاقه سرد روزگار تنمو نوازش کنه.....

.

.

.

سخته دل بریدن ازتو.....

سخته یکی رو جای تو دیدن......

.

.

.

نمی خام باکسی غیرتو باشم.....

نمی خام کسی غیر تو....

پا به این خونه بذاره.......

نمی خام کسی جز تو سراغمو بگیره.....

آخه می خام......

فقط تو آغوش تو....

جون بدم بمیرم......

..............................................................................

.................................................................seli



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,ساعت 12:4 توسط seli| |


Power By: LoxBlog.Com