....


فصل آخرمن

عشق ...

یه روز توی کوچه ی عشق....

عاشقی بود شکسته بال....

می گفتی....

از خیلی پیشا....

رفته توی فکرو خیال...

یه قلب سردوزخمی هم افتاده بود کناراون.....

از ترکش می ریخت زمین....

هزار هزار قطره ی خون....

یه خط تیره ی بزرگ....

دور دلش کشیده بود....

((به فلب من دست نزنی))

اینو یه جاش نوشته بود......

هر کس که می گذشت...

واسش اشک می ریخت به یاد گار...

می گفت که بیچاره دلش افتاده دست روزگار....

منم درست مثه همه.....

گفتم عجب دنیایه.....

سهم تموم عاشقاش....

غصه وبی وفاییه.....

اما یکی یواشکی زمزمه کرد.....

((این تهمته))

تقصیرعشق نیست....

به خداهمش مال این غربته....

فکرکردم این صدابازم صدای یه رهگذره......

امادیدم که اون جوون....

داره این حرفو میزنه.....

گفتم اگه عشق بی گناست....

پس چرا تودربه دری...؟

چرا سنگ غریبی رو....

این جور به سینه میزنی..؟

مگه به جز خدا....

کسی هست حرف ماروبشنوه...؟

اینو که گفتم....

اون بلند ازته دل آهی کشید.....

یدفعه یه قطره اشک.....

ازروگونه هاش چکید.....

گفت....

اگرتو می فهمیدی...

 چه حس پاکیه باهام....

چطور می فهمیدی....

یه روز دیگه هیچ کسی نیست دوروبرت......

حسرت داشتن دلم میموند....

رو قلب بی کست.....

گفتم اگه توعاشقی دلیل گریه هات چیه...؟

شریک غصه های تو....

همدم لحظه هات کیه...؟

چرا شدی....

آواره ی این کوچه های تنگ و تار......؟

چرا فراموشت شده....

گل بودی نه بوته ی خار.....؟

گفت....

سرمن هر چی بیاد حقمه....

آخر این منم......

که با غروروطعنه هام....

به زیر قولام میزدم....

یه روزی من بودم و....

 اون کسی که میگفت با توام.....

می گفت که هرجاکه توباشی....

پشت وپناه تومنم....

هروقت که دلگیر می شدم.....

می گفت که....

 من دوستت دارم

محاله که تورو...

توی نیمه راه جابزارم.....

به خاطر من ازهمه گذشت و....

گفت تورومیخام.....

هرجایی که بری....

منم پشت سرت باهات میام.....

اما منم از ترس دلم.....

گفتم برو عزیزمن....

ماکه بهم نمی رسیم....

پس چرا من دروغ بگم.....

شاید که بهترازمن.....

پیدابشه برای تو......

اما توقلب من کسی نمی گیره جای تورو...

بااینکه بی تابی میکرد....

با اصرار من بارشو بست.....

کوله بار غصه هاشو ....

روی زمین کشیدورفت.....

گفت...

که می رم ولی بدون یادت نمی ره از دلم....

حتما این تقدیرم بوده....

که این بلا اومد سرم.....

وقت وداع شونه هاموبوسید....

ولی بی صداپرید.....

اما از اون روزی که رفت....

چشم من روز خوش ندید....

خونه بدون اون .....

درست زندون بودمثل قفس.....

هرلحظه بدتر می شد....

این خونه بدون هم نفس.....

خدام دلش گرفته بود...

از کارمن گله میکرد....

ابرو جلوش گرفته بود ...

آروم ...

آروم گریه می کرد.....

توی آسمون نبود .....

نشون از یه ستاره یا یه ماه....

همه رهام کردن....

ولی حتی نمی دونم چرا....؟

قصر خیالم خیلی زود....

ویرونه گشت و بی ثمر.....

راهی واسم نمونده بود....

جز اومدن به این سفر....

نمی دونی بی همسفر....

چی سرمن آوردن.....

این مردم پول پرست وپست....

که باغرورشدن عجین.....

قلب منواین جور نبین....

واسه خودش رویایی داشت.....

امایکی از همینا....

پا روی قلب من گذاشت....

یکی اومدگفت....

که منم درست مث تو بی کسم....

خدابهم گفته بیام ب دادقلبت برسم....

منم می دونم که .....

قلب تو شریکی مثل من می خاد.....

اینقدر بفکر اون نباش...

بمیری هم اون نمیاد.....

من باورم نشد....

ولی گفتم شاید حق با اونه....

کی حاضره با این همه....

بازم کنارم بمونه...

دل وزدم به دریاوگفتم....

قبول پیشم بمون....

حرف دلم روازتوی چشای......

عاشقم بخون.....

اما همون گربه سیاه....

که قلبموربود.....

یه روز نشد.....

که قلبموتوجاده جا گذاشت....

هرکسی که دلش می خواست...

اونو به زیر پاش گذاشت....

بعد باورم شدکه.....

اونم اصلا منودوستم نداشت......

دیگه قسم خوردم......

به هیچ کس آدمکی وفانکنم.....

به خاطره دل خودم.....

به هیچ کس رو نکنم......

خورده های قلبمو ....

باز وصله زدم با اشک وخون....

دست کشیدم...

 ازهمه ی خوب وبدی این زمون.....

تا اینکه بعد مدتی ....

نامه ای به دستم رسید....

بادیدنش .....

قلب ودلم تا آسموناپرکشید.....

اون نامه مال اولین عاشقی بود....

که واسه من حاضر شد......

از پیشم بره بغل کنه زانوی غم.......

تونامه نوشته بود....

که میادمنوبغل کنه.....

میاددوباره....

شب هاروتاصبح کنارم سرکنه.....

نوشته که داره میاد....

نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت8:31---1 ارديبهشت 1392
سسسسسسسسسسسییییییییییییلام عشقوخیلی خوبه دوستدارم عسیسم
فدات آجی گلم بووووووووووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,ساعت 9:33 توسط seli| |


Power By: LoxBlog.Com